Alte opțiuni dollar1 warning-filled

SITE IN LUCRU!

Conectați-vă pentru a obține mai multe oportunități

Outlet Copii este platforma ta pentru piese la mâna a doua pe care le vei iubi. O comunitate, mii de branduri și mult stil second-hand. Ești gata să începi?

#Instagram

Conectați-vă pentru a obține mai multe oportunități

Languages

Moneda

Intrebari frecvente

Vanzarea pas cu pas

Vânzarea pas cu pas

Pentru o experiență de vânzare reușită pe outletcopii.ro, urmează aceste sfaturi:

1. Construiește un profil de încredere, personalizează-ți setările

  • Adaugă o fotografie de profil și verifică-ți contul pentru a demonstra că ești o persoană reală.
  • Scrie ceva despre tine în secțiunea „Despre tine”.

2. Postează-ți articolele

  • Află ce poți să vinzi pe outletcopii.ro.
  • Fotografiaza produsul. Adaugă câteva fotografii frumoase, clare si explicite ale articolului. Nu este permisa postarea fotografiilor de pe alte situri.( daca consideram ca pozele nu sunt facute personal, atunci putem sterge articolul sau sa te rugam sa refaci pozele).Dacă este un articol al unui brand bine cunoscut, adaugă cel puțin 5 fotografii cu acesta pentru a-i arăta autenticitatea.
  • Fii clar și sincer în descrierea articolului și selectează dimensiunea corectă a coletului.
  • Dacă este vorba de un dispozitiv electronic, asigură-te că ștergi toate datele personale și deconectează toate conturile personale.
  • Completeaza casutele din sectiunea produselui-titlu,- brand,-descriere, categorie, -marime, stare, culoare, material sau orice altta specificatie pe care o consideri necesara.
  • Adauga un pret corect al prosului. ( sfat: pentru o vindere rapida adauga un pret ca si cum ai fi tentat sa cumperi tu produsul, tine cont de faptul ca este un produs la mana a doua, de starea acestuia si de alte oferte din site la produse asemanatoare)
  • RETINE CA NU EXISTA TAXE PENTRU A PUBLICA UN ANUNT, iar încărcarea mai multor articole te poate ajuta să vinzi mai rapid.
Nota

Odată ce încarci un articol, acesta va trece printr-o verificare standard pentru a ne asigura că respectă Reguli pentru catalog și instrucțiunile de vânzare. Acest proces poate sa dureze până la 24vde ore, dar, în unele cazuri, poate să dureze până la 2 zile.

3. In timp ce aștepți cumpărători

  • Ieși în evidență — Promovează-ți articolele pentru a spori vizibilitatea garderobei. Produsul promovat intra in fata altor produse adaugate si va avea un chenar marcat diferit pentru a iesi in evidenta.
  • ????Stabilește o reducere pentru loturile de articole: acest lucru poate încuraja membrii să cumpere mai multe articole de la tine.
  • Odată ce un cumpărător te contactează, utilizează butonul Fă o ofertă pentru a oferi un preț mai bun pentru un articol.
Important

Rămâi pe outletcopii.ro pe tot parcursul procesului de vânzare — de la comunicare până la primirea plății. În acest fel, vom putea să te ajutăm dacă ceva nu merge așa cum te aștepți.

4. Vândut! Este timpul să expediezi articolul

  • Împachetează articolul. Respecta dimensinille curierilor pentru expediere.O notă personală este întotdeauna apreciată.
  • Expediază articolul în 5 zile lucrătoare de la vânzare (în caz contrar, comanda va fi anulată automat și utilizatorul va fi rambursat).
  • Utilizează opțiunea de expediere aleasă de cumpărător pentru a evita orice probleme cu urmărirea coletelor sau chiar comenzile anulate.
  • Dacă dorești, urmărește coletul pe outletcopii.ro.

5. Expediat! Obține câștigurile și oferă o evaluare

  • De îndată ce cumpărătorul primește articolul și nu există probleme, plata ta va deveni disponibilă în PORTOFELUL tau outletcopii.ro.
  • Cumparatorul dupe ce primeste coletul are obligatia de a bifa in 24 de ore ca produsul este in regula.Daca nu bifeaza in 24 de ore sau nu semnaleaza o problema a coletului banii vor fi eliberati automat catre Portofelul tau dupa expirarea celor 24 de ore.
  • Retragerile de bani pot dura până la 5 zile lucrătoare pentru a apărea în contul tău bancar.
  • Oferă o evaluare cumpărătorului tău și ajută la construirea încrederii în comunitate.

Informații utile

  • Dacă ai închis un compartiment gol din locker și nu ai putut retrimite articolul folosind aceeași etichetă, anulează comanda, explică cumpărătorului ce s-a întâmplat și cere-i să cumpere din nou acel articol, astfel încât să fie generată o nouă etichetă.
  • Dacă întâmpini vreodată un comportament necorespunzător, hărțuire sau activități de spam din partea altor membri, raportează, astfel încât să putem opri imediat acest lucru.
  • Ai opțiunea de a bloca utilizatori (apasă pe ⓘ în colțul din dreapta sus în ecranul de conversație cu celălalt membru și alege „Blocare”).

Plata prin Outlet

Plată prin outletcopii.ro

Câștigurile pe care le primești din articolele vândute (indiferent de metoda de plată a cumpărătorului) se duc în Portofelul outletcopii.ro și rămân în siguranță acolo.

Important

 

Dacă ai dezvăluit datele tale personale unui alt membru outletcopii.ro și crezi că ai fost înșelat(ă), asigură-te că iei măsuri imediate împotriva atacurilor online.

Portofel în așteptare

În primul rând, banii din vânzarea ta vor apărea ca fiind În așteptare în Portofelul tău outletcopii.ro până in momentul in care cumparatorul confirma ca produsul este Ok. 

Banii din Portofel dupa ce comanda este finalizata:- pot fi retrasi oricand

                                                                                  - sau pot fi folositi pentru a cumpara alt produs de pe site.

Sold disponibil

După finalizarea comenzii, starea câștigurilor tale se va schimba în Disponibil.

Acest lucru înseamnă că acum poți cheltui acești bani pe outletcopii.ro și să cumperi ceva ce îți place sau poți să muți fondurile în contul tău bancar.

Comandă finalizată

O comandă este finalizată atunci când:

  • Cumpărătorul apasă Totul este în regulă după ce articolul este livrat
  • Transportatorul confirmă primirea coletului de către cumpărător

Efectuează prima ta retragere

Pentru prima ta retragere, urmează acești pași:

  1. Accesează-ți profilul
  2. Apasă Portofel
  3. Selectează Portofelul meu
  4. Apasă Retragere în cont bancar pentru a muta câștigurile tale outletcopii.ro în contul bancar selectat

Cum functioneaza expedierea

Cum funcționează expedierea

Cumpărătorul plătește costurile pentru expediere.

Cumpărătorul alege curierul pentru expediere , iar taxele vor fi afisate la finalul comenzii. Curierii disponibili sunt Sameday si Cargus.

Gestionarea opțiunilor de expediere

5 zile pentru a trimite articolul

Opțiuni de expediere

Cumpărătorul plătește pentru expediere

Cheltuielile de transport sunt adăugate la prețul articolului și sunt afișate în suma totală a comenzii cumpărătorului la check-out. Taxele de expediere depind de dimensiunea coletului și de locațiile cumpărătorului și ale vânzătorului.

Când vinzi un articol, vei primi o etichetă de expediere preplătită generată de outletcopii.ro. Cu toate acestea, pentru anumite opțiuni de expediere va trebui să plătești în avans și vei fi rambursat.

Cumpărătorul decide cum trebuie să expediezi

Atunci când cumpărătorul apasă butonul Cumpără acum pentru a achiziționa articolul tău, acesta va selecta transportatorul cu care trebuie să trimiți articolul. Respectă alegerea acestuia sau comanda ta ar putea fi anulată, iar cumpărătorului i se va rambursa suma.

outletcopii.ro nu poate urmări coletul dacă a fost expediat cu un alt transportator decât cel indicat în detaliile comenzii.

Gestionarea opțiunilor de expediere

Vânzătorii pot oferi diferite opțiuni de transport pentru cumpărători. Opțiunile de expediere pe care le poți selecta depind de locația ta – cu cât oferi mai multe opțiuni cumpărătorilor, cu atât șansele tale de vânzare sunt mai mari! Poți afla mai multe despre gestionarea opțiunilor de expediere.

5 zile pentru a trimite articolul

Ai la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a trimite un articol vândut. Dacă pierzi acest termen limită, nu vom avea de ales decât să anulăm comanda.

Ce poti vinde pe Outlet copii

Ce poți vinde pe Outlet

Iată o prezentare generală a ceea ce poți să vinzi conform prevederilor noastre din Reguli pentru catalog. Poți explora catalogul pentru mai multe subcategorii specifice.

Îmbrăcăminte și accesorii

  • Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați și pentru copii
  • Produse cosmetice, parfumuri și alte produse de înfrumusețare sau gadget-uri noi
  • Accesorii de mici dimensiuni (de ex., căști, ceasuri inteligente, carcase de telefon)

Îmbrăcăminte și articole pentru copii

  • Îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii
  • Jucării pentru copii, mobilier și echipamente de îngrijire a copiilor

Articole pentru casă

  • Textile, veselă și accesorii pentru casă
  • Află mai multe despre articolele pentru casă și excepții

Articole de divertisment

  • Cărți cu cod ISBN
  • Jocuri de societate și puzzle-uri
  • Muzică și articole video, cum ar fi CD-uri, DVD-uri și discuri de vinil
  • Află mai multe despre articolele de divertisment și excepții

Articole pentru îngrijirea animalelor de companie

  • Îmbrăcăminte, accesorii, așternut și jucării pentru animale de companie
  • Află mai multe despre articole de îngrijire a animalelor de companie și excepții

Articole și accesorii pentru festivități și sărbători

  • Bannere, steaguri și ghirlande
  • Felicitări și plicuri:

    plicuri cadou în numerar, felicitări aniversare, invitații

  • Iluminat decorativ:

    instalații luminoase, felinare de hârtie, lumini de petrecere

  • Ambalaj și pungi de cadou:

    hârtie de împachetat, hârtie absorbantă, pungi de cadouri

  • Decor de sărbătoare:

    figurine, scene ale nativității, globuri de zăpadă, ciorapi, diyas, menore

  • Decorațiuni pentru petrecere:

    confetti non-plastic, baloane, banderole, fundaluri, decorațiuni de tort

  • Decorațiuni de masă:

    farfurii festive din hârtie, suporturi pentru cărți de vizită, piese centrale de masă, farfurii Seder

  • Decorațiuni pentru brad:

    ornamente (de ex. globuri), covoraș de brad, vârf de brad

  • Coronițe artificiale:

    coronițe, coronițe de Halloween

Electronice

  • Accesorii
  • E-readere
  • Playere muzicale portabile
  • Căști și earbuds
  • Radiouri și difuzoare portabile
  • Jocuri video, console și accesorii (cu excepția celor care conțin loot box și jocuri digitale)
  • Realitate virtuală
  • Dispozitive portabile

Ce nu poți vinde

Dacă articolul tău nu se încadrează într-o categorie de catalog, este posibil ca acesta să nu fie permis pe outletcopii.ro. Iată ce nu poți vinde:

Articole ilegale, lipsite de etică sau care nu respectă standardele legale

  • Articole care nu respectă nicio lege, normă sau reglementare în vigoare
  • Contrafaceri, articole care încalcă drepturile de autor sau drepturile de proprietate intelectuală (PI), piese de schimb false și echipamente sau materiale contrafăcute.
  • Reproduceri ilegale – opere de creație reproduse fără consimțământul deținătorului drepturilor de autor/PI (de exemplu, cărți, filme, muzică, jocuri video)
  • Articole care fac obiectul clasificării pe categorii de vârstă, fără etichete de clasificare pe categorii de vârstă (de exemplu, jocuri video, filme)
  • Articole primite gratuit, cum ar fi articole promoționale sau gratuite
  • Animale vii și animale de companie, articole pentru animale sălbatice sau animale domestice
  • Articole care conțin blană, piele de reptilă, carapace sau fildeș și articole similare de origine animală (cu toate acestea, sunt permise materiale precum piele, lână de oaie tunsă, cașmir și mohair)
  • Dispozitive modificate prin jailbreak sau rooting pentru a ocoli restricțiile de securitate ale producătorului

Articole posibil nesigure sau neigienice

  • Articolele care nu respectă standardele de igienă sau care prezintă un risc pentru sănătatea unei persoane (de exemplu, produse cosmetice folosite, lenjerie de corp, lenjerie de pat, prosoape sau cercei pentru piercing; produse retrase etc.)
  • Produse sanitare, inclusiv tampoane, absorbante zilnice și cupe menstruale
  • Detergenți, substanțe chimice pentru curățenie sau produse similare
  • Medicamente eliberate pe bază de rețetă și fără rețetă, consumabile medicale profesionale, vitamine, suplimente alimentare și orice alte produse legate de sănătate (de asemenea, interzise în categoria Animale)
  • Alimente, băuturi și alte consumabile (de asemenea, interzise în categoria Animale)
  • Articole cosmetice pentru animale

Electronice de uz casnic fără categorie

  • Hardware pentru computer– computere, monitoare, periferice și piese PC
  • Electrocasnice (de exemplu, produse de uz casnic, fiare de călcat, aspiratoare)
  • Articole electronice pentru animale (de ex. articole de îngrijire, camere și monitoare pentru animale, echipamente electrice pentru acvarii și terarii)

Alte articole care nu fac parte dintr-o categorie

  • Mobilier pentru adulți
  • Unelte de bucătărie sau accesorii utilizate pentru prepararea mâncării
  • Echipament de hobby — grădinărit, pescuit sau echipament pentru activități în aer liber
  • Articole legate de fetiș sau articole care promovează servicii sexuale

Ai văzut că un alt membru încalcă regulile?

Poți raporta un membru dacă acesta vinde un articol interzis sau anunțul acestuia contravine regulilor noastre — ajută la îmbunătățirea experienței altora pe outletcopii.ro.

Articole interzise și rambursări

Nu putem rambursa costul unui serviciu de Promovare, Evidențiere garderobă sau Colecție dacă acesta include articole interzise pe care a trebuit să le ascundem sau să le ștergem. Te rugăm reține că rambursările nu sunt posibile nici în cazul în care contul tău este blocat.

Verifică-ți articolul înainte de a-l posta

Asigură-te că articolele tale sunt curate

În general, toate articolele pe care le pui la vânzare trebuie să fie curate. Îți recomandăm să le speli sau să le dezinfectezi într-un mod adecvat materialului articolului.

Orice pete, imperfecțiuni sau defecte similare care nu se duc la spălat trebuie să fie incluse în descrierea și în fotografiile din anunț. Reține că, dacă nu sunt notate, este posibil să fim nevoiți să anulăm comanda.

Asigură-te că dispozitivele tale electronice pot fi utilizate în siguranța

Dispozitivele electrice deteriorate reprezintă un risc pentru sănătate și siguranță. În cazul în care priza sau dispozitivul alimentat de la baterie emite căldură și are cabluri uzate sau slăbite (sau orice alte deteriorări), acesta nu poate fi vândut.

Asigură-te că totul este inclus

Dacă articolul pe care îl vinzi este livrat cu instrucțiuni de utilizare, manuale sau avertismente de siguranță, asigură-te că le incluzi și pe acestea.

Asigură-te că articolele pe care dorești să le postezi pe outletcopii.ro se află deja pe piața Spațiului Economic European (SEE)

Pe outletcopii.ro, poți posta doar articolele care au fost deja introduse în mod legal pe piața Spațiului Economic European (SEE). Această lege se aplică numai vânzării comerciale.

Important

Ori de câte ori încarci un articol, acesta poate trece printr-o verificare automată pentru a ne asigura că respectă regulile noastre de vânzare. În mod normal, durează până la 1 minut, dar, în unele cazuri, poate dura până la 1 sau 2 zile.

Ce inseamna promovare

Ce înseamnă Promovare?

O Promovare a unui articol este o funcție plătită pe care o poți utiliza pentru articole separate din garderoba ta. Aceasta îți crește șansele de vânzare.

Atunci când promovezi un articol, acesta este afișat mai sus în Noutăți și în rezultatele căutărilor membrilor, fie pentru 3, 7, 14 sau 30 zile consecutive, fie până când articolul este vândut.

Beneficiile utilizării Promovărilor

Promovarea îți permite să:

Articolele promovate sunt afișate mai sus în Noutăți și în rezultatele căutării, ceea ce le face mai vizibile pentru potențialii cumpărători.

Vizibilitatea unui articol promovat este adaptată în funcție de ceea ce caută un membru în catalog, precum și de criterii specifice, de exemplu, tipul de îmbrăcăminte, mărimea și/sau brandurile pe care le urmăresc alți membri. Acest lucru înseamnă că articolul tău va fi relevant pentru membrii care îl văd.

Apasă pe articolul tău promovat și vei vedea câte persoane l-au văzut și au interacționat cu articolul respectiv.

  • Obții mai multă vizibilitate
  • Interacționezi cu membrii potriviți
  • Urmărești actualizările zilnice

Cât costă o Promovare?

Costul unei Promovări depinde de durata acesteia (3, 7, 14 sau 30 zile)

Reține că, dacă anunțul tău promovat este eliminat pentru că nu a respectat Regulile noastre pentru catalog, costul Promovării nu va fi rambursat.

Înainte de a comanda o Promovare

Pentru a te asigura că profiți la maxim de Promovare, utilizeaz-o numai pentru anunțuri de calitate care se aliniază cu cerințele noastre din Reguli pentru catalog. Dacă este necesar, actualizează mai întâi fotografiile și descrierea articolului, iar când ești gata, apasă pe Promovare pentru a începe.

Important

Unele articole ar putea trece printr-o verificare automată pentru a ne asigura că respectă regulile noastre de vânzare.

Informații utile

  • O Promovare este o funcție plătită pe care o poți utiliza pentru articole separate și nu este transferabilă de la un articol la altul sau între membri.

Soldul: Cum functioneaza

Soldul outletcopii.ro: cum funcționează

Soldul outletcopii.ro este un portofel securizat în care vânzătorul:

  1. Primește toate veniturile din articolele vândute
  2. Poate plăti cu acesta pentru a cumpăra pe outletcopii.ro
  3. Își pot retrage banii din sold în contul bancar

Nu trebuie să folosești soldul outletcopii.ro pentru a cumpăra pe outletcopii.ro. Oferim și alte metode de plată. De asemenea, nu poți adăuga bani în sold - acesta există doar pentru a stoca veniturile.

Primirea veniturilor din articolele vândute

  1. Cumpărătorul plătește pentru un articol → plata apare la „Sold în așteptare” în soldul outletcopii.ro al vânzătorului
  2. Cumpărătorul va avea la dispoziție 2 zile de la notificarea de către outletcopii.ro că articolul ar fi trebuit să fie livrat sau comanda pare pierdută pentru a apăsa fie pe „Totul este în regulă” pentru a finaliza comanda, fie pe „Am o problemă” pentru a trimite reclamația.
  3. Dacă Totul este în regulă sau în cazul în care se raportează o problemă și se soluționează → Comanda este finalizată → Plata trece de la „Sold în așteptare” la „Sold disponibil”.
  4. Odată ce plata este disponibilă în soldul vânzătorului, acesta poate:
    • Utiliza soldul pentru a face achiziții pe outletcopii.ro
    • Retrage soldul într-un cont bancar

De ce avem Soldul outletcopii.ro

Furnizorul nostru de servicii de plată EuPlatesc va întârzia transferul fondurilor către vânzător. Astfel de întârzieri reprezintă o practică comună pe piețele online.

Acest lucru garantează faptul că cumpărătorul primește articolul achiziționat. Dacă ceva nu merge bine, putem rambursa suma cumpărătorului (cu toate acestea, puteți conveni de comun acord o rezolvare diferită). Prin urmare, ne ajută să păstrăm în condiții de siguranță atât pentru cumpărători cât și pentru vânzători.

Cumpararea pas cu pas

Cumpărarea pas cu pas

Te poți bucura de o comoară pe care ai găsit-o pe outletcopii.ro în doar câțiva pași:

1. Găsește un articol care îți place

Răsfoiește catalogul sau secțiunea de Noutăți pentru a găsi ceva ce vrei să cumperi. Poți consulta sfaturile noastre de căutare a articolelor.

2. Contactează vânzătorul

  • Apasă Întreabă vânzătorul pentru orice întrebări despre articol sau Fă o ofertă și sugerează alt preț. Îți recomandăm să verifici de două ori dimensiunile articolului înainte de a-l cumpăra. Dacă garderoba vânzătorului are mai multe articole care te interesează, îți recomandăm să creezi și să cumperi un lot. 
  • Utilizează ecranul nostru de mesagerie securizată, nu muta niciodată conversația în afara outletcopii.ro.
  • Citește evaluările vânzătorului. Vezi ce spun alți membri despre achizițiile lor cu vânzătorul respectiv.

3. Plătește articolul

Pentru a plăti articolul ales, apasă Cumpără acum pe anunțul articolului sau pe ecranul de mesagerie.

Important

Rămâi pe outletcopii.ro pe tot parcursul procesului de comunicare și cumpărare. Numai atunci vom putea să te acoperim dacă ceva nu merge conform așteptărilor.

Dacă butonul Cumpără acum nu este vizibil, întreabă vânzătorul dacă a activat toți furnizorii de transport disponibili — acest lucru va asigura că poate fi utilizat un transportator compatibil cu locația și categoria ta de articole.

La check-out:

  1. Introdu adresa și numărul de telefon (dacă ți se solicită). Verifică de două ori dacă informațiile sunt corecte.
  2. Selectează metoda de plată preferată.
  3. Alege o opțiune de livrare sau un punct de ridicare.
  4. Apasă Efectuează plata pentru a confirma comanda.

O taxă de protecție pentru cumpărător va fi adăugată la prețul articolului. Cu aceasta, vei primi o rambursare dacă articolul tău nu ajunge, este deteriorat sau este semnificativ neconform cu descrierea.

4. Îți primești articolul

  • Vânzătorul are la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a trimite articolul.
  • Livrarea durează de obicei până la 5-7 zile lucrătoare. Dacă durează mai mult, nu îți face griji. Urmărește starea comenzii pe outletcopii.ro și informațiile de urmărire și rămâi în legătură cu vânzătorul. Pentru articolele achiziționate cu serviciul de verificare, livrarea coletului de la vânzător la cumpărător durează de obicei până la 10 zile.
  • În majoritatea cazurilor, vei putea să urmărești coletul pe ecranul de conversație cu vânzătorul.

Spune-ne dacă totul este în regulă

După ce starea achiziției se schimbă în „Livrat” pe outletcopii.ro, vei vedea 2 butoane:

  • Totul este în regulă — apăsarea acestui buton va elibera plata către vânzător.
  • Am o problemă — apasă acest buton dacă a apărut o problemă. Fă acest lucru în:
    • 2 zile de la sosirea articolului, dacă a ajuns deteriorat sau este semnificativ diferit față de descriere;
    • 2 zile de la marcarea articolului ca livrat, dacă nu a ajuns.

Când faci acest lucru, încearcă mai întâi să găsești un acord reciproc cu vânzătorul.

Dacă ai nevoie să intervenim, contactează-ne. Vom analiza apoi situația și, dacă este cazul, te vom rambursa.

Informații utile

  • Îți recomandăm să speli sau să dezinfectezi articolele înainte de a le purta (reține că articolele folosite și spălate nu mai sunt rambursabile).

Protectia cumparatorului

Protecția cumpărătorului

Garantarea protecției tale în timp ce cumperi pe Outletcopii este unul din principalele noastre angajamente. Din acest motiv, îți oferim protecția cumpărătorului atunci când plătești prin Outletcopii. Aceasta acoperă:

1. Protecția achizițiilor tale

poți face cumpărături fără griji, știind că îți putem rambursa suma dacă articolul tău:

  • Nu ajunge
  • Ajunge deteriorat
  • Este neconform cu descrierea

Trebuie doar să apeși Am o problemă și să ne informezi în termen de 2 zile după ce articolul este marcat ca livrat

Comanda ta va fi finalizată și plata va fi efectuată automat către vânzător dacă ratezi intervalul de 2 zile sau dacă ai apăsat butonul Totul este în regulă.

2. Măsuri suplimentare împotriva fraudei

Pentru a ne asigura că niciun străin nu poate cumpăra în numele tău pe Outletcopii, adăugăm un nivel suplimentar de siguranță pentru achizițiile tale. Verificăm aleatoriu tranzacțiile prin solicitarea de verificări ale achizițiilor.

3. Asistență din partea echipei noastre

Suntem mereu la dispoziție dacă ai nevoie să clarifici orice întrebări legate de comanda ta. Suntem aici pentru a ne asigura că faci cumpărături bune și de succes pe Outletcopii.

Continut recomandat

Conținut recomandat pe outletcopii.ro

Folosim sisteme de recomandare pentru a oferi membrilor noștri o experiență mai bună, cu recomandări mai personalizate și mai relevante.

Folosind informații precum preferințele contului, istoricul, comportamentul și interacțiunile cu platforma și catalogul, putem găsi și sugera conținut pe care membrii l-ar putea găsi personal mai interesant.

Despre sistemele noastre de recomandare

Folosim istoricul interacțiunilor membrilor cu înregistrările, plus setările de personalizare ale acestora. Nu folosim (și nici nu încercăm să anticipăm) date personale care ar putea fi considerate sensibile, cum ar fi rasa sau religia.

Sistemele noastre de recomandare folosesc următorii parametri pentru a selecta și clasa listele afișate membrilor (și, în unele cazuri, și vizitatorilor):

Parametrii sistemelor de recomandare

  • Timp de la încărcarea articolului: acest parametru ajută la evaluarea șanselor ca un articol să fie vândut.
  • Numărul de interacțiuni pe care un articol le-a colectat deja (inclusiv afișări, favorite, clicuri): acest parametru indică nivelul anterior de interes pentru articol și cât de probabil este să fie vândut. Acest parametru se poate aplica și vizitatorilor care nu sunt autentificați.
  • Țara articolului și locației cumpărătorului: acest parametru asigură că articolele pot fi achiziționate efectiv și nu sunt supuse expedierii și altor restricții logistice. Țara vânzătorului este, de asemenea, un parametru care poate fi folosit pentru a face recomandări potențialilor cumpărători.
  • Lista de articole și limba preferată a cumpărătorului: acest parametru este utilizat pentru a afișa articolele membrilor în limba preferată, ceea ce poate ajuta la îmbunătățirea relevanței recomandărilor.
  • Prețul articolului: acest parametru are scopul de a recomanda oferte mai bune membrilor, astfel încât prețul articolului este folosit ca parametru pentru a determina relevanța acestuia.
  • Ontologie articol: acest parametru include categoria, marca, dimensiunea, culoarea și alte atribute care ajută la definirea caracteristicilor unui articol. Acest parametru ajută, de asemenea, să ne asigurăm că articolele afișate sunt relevante pentru interesele potențialilor cumpărători.
  • Condiția articolului: acest parametru este utilizat pentru a afișa articolele în starea corespunzătoare, pe baza preferințelor cumpărătorilor.
  • Filtrele exprimate și interogarea de căutare: acest parametru este aplicabil numai pentru interogarea de căutare și este utilizat pentru a afișa numai elementele care corespund intenției exprimate.
  • Descrieri de articole: acest parametru este utilizat pentru a evalua relevanța unui articol pentru interogarea de căutare.
  • Istoricul utilizatorilor: acest parametru îi ajută pe noii membri să își îmbunătățească experiența de vânzare prin promovarea vizibilității articolelor lor.

De asemenea, promovăm anumite segmente de conținut, cum ar fi anunțuri noi și anunțuri care fac parte din serviciile de promovare plătite, cum ar fi Promovări articole. Membrii pot achiziționa aceste promoții pentru a-și face anunțurile mai vizibile, ceea ce le oferă mai multe șanse de a vinde.

Importanța parametrilor sistemului de recomandare

Cei mai importanți parametri sunt:

  1. filtrele pe care membrii le aplică, cum ar fi filtrele de căutare sau dimensiunile personalizate și
  2. filtrele pe care le aplică sistemul nostru, cum ar fi filtrele articolelor disponibile în țara unui membru.

Conținutul promovat (cum ar fi anunțuri noi sau anunțuri ca parte a serviciilor noastre de promovare plătită) este, de asemenea, un factor important. Aceste listări beneficiază de o vizibilitate sporită prin reguli personalizate care le controlează vizibilitatea. Rețineți că menținem nivelul de conținut promovat afișat limitat pentru a ne asigura că membrii nu sunt copleșiți de acesta.

Criteriile generale de atractivitate a articolului (cum ar fi cât de recent este articolul, numărul de interacțiuni dinainte) și prețul și starea sunt următorii factori importanți în sistemele noastre de recomandare. Acești parametri ne ajută să evaluăm șansele ca un articol să fie vândut și cât de atractiv este acesta pentru potențialii cumpărători.

Personalizarea bazată pe interacțiuni istorice este, de asemenea, importantă. Interacțiunile istorice ar putea să nu reflecte întotdeauna interesele sau nevoile actuale. Cu toate acestea, folosim în continuare acest tip de personalizare pentru a ne îmbunătăți recomandările, deoarece poate oferi o experiență mai bună afișând elemente relevante.

Credem că aceștia sunt cei mai importanți parametri, deoarece ajută la furnizarea celei mai bune experiențe de căutare pentru membrii noștri. Cu acești parametri, ne asigurăm că anunțurile prezentate mai sus în clasament se potrivesc cu așteptările de căutare. Cu toate acestea, este important de reținut că aceste priorități pot varia în funcție de cazul specific de utilizare și de comportamentul membrilor.

Unde sunt utilizate sistemele de recomandare?

Sistemele noastre de recomandare sunt utilizate în mai multe părți ale outletcopii.ro. Le îmbunătățim continuu utilizarea, astfel încât să putem afișa articole mai relevante în toate părțile platformei.

Iată principalele secțiuni în care folosim sisteme de recomandare:

Fluxul de știri

Folosim două tipuri de algoritmi în fluxul de știri de pe pagina de pornire: recomandări și re-clasificări. Recomandările selectează anunțurile care ți se recomandă, iar re-clasificările clasifică listările selectate în funcție de relevanța estimată pentru un membru.

Rezultatele căutării

Când cauți și răsfoiești catalogul, rezultatele pot fi filtrate în funcție de criterii precum categorie, marcă, interval de preț și multe altele. Odată filtrat, sistemul nostru clasifică listările în funcție de relevanța pentru interogare și pentru tine. Algoritmul de clasare ia în considerare mai mulți factori, cum ar fi atractivitatea articolului, relevanța interogărilor și interacțiunile tale istorice.

Vânzarea mai rapidă a articolelor tale

Vânzarea mai rapidă a articolelor tale

Poți întreprinde anumite acțiuni pentru a atrage mai multă atenție asupra articolelor tale și pentru a le vinde mai rapid și mai ușor:

Modernizează-ți anunțul

  • Actualizează fotografiile din anunț pentru a te asigura că articolul este vizibil în mod clar în toată frumusețea sa.
  • Îmbunătățește titlul și descrierea. Acest lucru ajută membrii să-ți găsească articolul la căutare.
  • Setează un discount pentru pachetele cu articole și încurajează membrii să cumpere mai multe articole de la tine.

Creează un profil de încredere

  • Verifică-ți contul pentru a consolida încrederea altor membri.
  • Prezintă-te și descrie-ți stilul pe scurt completând secțiunea „Despre tine” din profilul tău. Descrierea va fi vizibilă pentru întreaga comunitate.

Fă-te remarcat

  • Promovează-ți articolele pentru a spori vizibilitatea garderobei.
  • Încarcă articole noi în mod regulat - potențialii cumpărători vor începe să te urmărească și vor fi înștiințați când adăugi ceva nou.
  • Redu prețul articolelor tale. Membrii care te urmăresc sau care au salvat articolele tale la favorite vor fi înștiințați despre discount.
  • Ai început deja o conversație cu cumpărătorul? Fă-le o ofertă !
Informații utile:
  • Oferind mai multe opțiuni de expediere poate atrage, de asemenea, mai mulți cumpărători, deoarece aceștia vor avea mai multe opțiuni de livrare.
  • Urmăritorii tăi îți văd articolele în fluxurile lor personalizate.

Anularea unei comenzi

Anularea unei comenzi

O comandă poate fi anulată (de către cumpărător sau vânzător) numai dacă un articol nu a fost încă expediat.

Pentru a anula o comandă:
  1. Deschide ecranul de conversație cu celălalt membru
  2. Apasă simbolul ⓘ în colțul din dreapta sus
  3. Alege Anulare comandă și selectează un motiv din listă sau alege Altul și oferă mai multe detaliii

Vânzătorul ar putea fi nevoit să confirme anularea dacă a trimis deja comanda, dar informațiile de urmărire nu s-au actualizat încă. Dacă nu confirmă anularea, așteaptă până când comanda este anulată automat.

Notă
  • Dacă anulezi o comandă manual, este posibil să primești o evaluare negativă automată.
  • În plus, poți aștepta până când comanda este anulată automat în loc să o anulezi singur.

Cum să-ți retragi câștigurile

Cum să-ți retragi câștigurile

Retragerile sunt transferuri de bani din Sold outletcopii.ro în contul tău bancar.

Poate dura până la 5 zile lucrătoare pentru ca o retragere să ajungă în contul tău bancar (adică luni – vineri, fără a include weekend-urile și sărbătorile legale).

Fă o retragere

Asigură-te că adaugi detaliile tale bancare în cont înainte de a efectua prima retragere.

Pentru a retrage:
  1. Accesează Sold outletcopii.ro
  2. Apasă pe Retragere în cont bancar

Istoricul și progresul retragerilor

Accesează Sold outletcopii.ro → „Istoric plăți” → „Tranzacții” pentru a găsi detalii despre o retragere, inclusiv:

  • Suma retrasă
  • Data și ora la care a început retragerea
  • Detaliile contului bancar unde a fost trimis (parțial ascuns pentru siguranță)
  • Data până la care ar trebui să sosească plata

Mai multe sfaturi despre retrageri

Cerințe privind contul bancar

Îți poți retrage câștigurile într-un cont bancar în lei românești (RON) deschis la o bancă din UE / Spațiul Economic European. Retragerea în conturi bancare în alte monede și/sau în afara UE/Spațiului Economic European nu este disponibilă.

De asemenea, reține că nu poți partaja un număr de cont bancar cu un alt cont Outletcopii.ro.

Suma minimă de retragere

Suma minimă de retragere este de 0,50 RON. O retragere sub această sumă nu va reuși.

Te rugăm să reții că îți poți retrage doar toate câștigurile — retragerile parțiale nu sunt posibile.

Verificarea identității

Furnizorul nostru de servicii de plată îți poate solicita să finalizezi o verificare a identității ca parte a cerințelor de reglementare obligatorii. Dacă nu finalizezi această verificare atunci când este necesar, ți se va restricționa efectuarea retragerilor.

Află mai multe despre serviciile oferite de furnizorul tău de plată.

Sold în așteptare

Soldul tău în așteptare nu poate fi retras — doar câștigurile din comenzile finalizate pot fi retrase.

 

Soldul: Cum functioneaza

Sold în așteptare

Atunci când un cumpărător plătește pentru un articol, această plată apare „în așteptare” în soldul outletcopii.ro al vânzătorului.

Fondurile din „Sold în așteptare” sunt stocate temporar de către furnizorul nostru de servicii de plată până la finalizarea comenzii. În funcție de tipul vânzătorului, comanda va fi finalizată:

Cumpărătorii vor avea la dispoziție 2 zile de la notificarea de către outletcopii.ro că articolul ar fi trebuit să fie livrat sau comanda pare pierdută pentru a apăsa fie pe „Totul este în regulă” pentru a finaliza comanda, fie pe „Am o problemă” pentru a trimite reclamația.

Comanda va fi finalizată după ce cumpărătorul apasă pe Totul este în regulă sau dacă se raportează o problemă și aceasta este soluționată.

De îndată ce comanda este finalizată, plata trece „Sold disponibil”, pe care îl poți utiliza.

Sold disponibil

Poți utiliza toate fondurile din „Sold disponibil” în 2 moduri. Le poți retrage în contul tău bancar sau le poți utiliza pentru a cumpăra de la alți membri pe outletcopii.ro.

Soldul disponibil poate acoperi prețul unui articol, precum și onorariul de protecție pentru cumpărător și costurile de expediere. Dacă nu retragi banii, se vor aplica automat următoarei tale achiziții cu produse outletcopii.ro.

Reține că este posibil să fie necesar să te supui unei verificări a identității. Este parte a cerințelor de reglementare obligatorii aplicabile furnizorului nostru de servicii de plată.

De ce folosim sold în așteptare

Furnizorul nostru de servicii de plată stochează bani la „Sold în așteptare” pentru a întârzia temporar ajungerea la vânzător. Aceasta este o practică comună în magazinele online. Ne ajută să facem outletcopii.ro să fie în siguranță atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători.

Dacă ceva nu merge bine, am putea să-i rambursăm suma cumpărătorului conform Politicii noastre de rambursare. Cu toate acestea, puteți conveni de comun acord o soluție diferită.

Fondurile și datele tale private sunt confidențiale și bine protejate.

Ce inseamna promovare

Ce înseamnă Promovare?

O Promovare a unui articol este o funcție plătită pe care o poți utiliza pentru articole separate din garderoba ta. Aceasta îți crește șansele de vânzare.

Atunci când promovezi un articol, acesta este afișat mai sus în Noutăți și în rezultatele căutărilor membrilor, fie pentru 3, 7, 14 sau 30 de zile consecutive, fie până când articolul este vândut.

Beneficiile utilizării Promovărilor

Promovarea îți permite să:

Articolele promovate sunt afișate mai sus în Noutăți și în rezultatele căutării, ceea ce le face mai vizibile pentru potențialii cumpărători.

Vizibilitatea unui articol promovat este adaptată în funcție de ceea ce caută un membru în catalog, precum și de criterii specifice, de exemplu, tipul de îmbrăcăminte, mărimea și/sau brandurile pe care le urmăresc alți membri. Acest lucru înseamnă că articolul tău va fi relevant pentru membrii care îl văd.

Apasă pe articolul tău promovat și vei vedea câte persoane l-au văzut și au interacționat cu articolul respectiv.

  • Obții mai multă vizibilitate
  • Interacționezi cu membrii potriviți
  • Urmărești actualizările zilnice

Cât costă o Promovare?

Costul unei Promovări depinde de durata acesteia si prețul articolului.

Reține că, dacă anunțul tău promovat este eliminat pentru că nu a respectat Regulile noastre pentru catalog, costul Promovării nu va fi rambursat.

Înainte de a comanda o Promovare

Pentru a te asigura că profiți la maxim de Promovare, utilizeaz-o numai pentru anunțuri de calitate care se aliniază cu cerințele noastre din Reguli pentru catalog. Dacă este necesar, actualizează mai întâi fotografiile și descrierea articolului, iar când ești gata, apasă pe Promovare pentru a începe.

Informații utile

  • O Promovare este o funcție plătită pe care o poți utiliza pentru articole separate și nu este transferabilă de la un articol la altul sau între membri.
  • Poți promova articole eligibile pentru Verificare articol.

Cum functioneaza vanzarea

Articole „semnificativ neconforme cu descrierea”

Cum functioneaza vanzarea

Articole „semnificativ neconforme cu descrierea”

Articole „semnificativ neconforme cu descrierea”

Articolele care nu se potrivesc cu descrierea din anunțul lor sau cu fotografiile sunt considerate „semnificativ neconforme cu descrierea”.

Ce este considerat semnificativ neconform cu descrierea?

Iată principalele cazuri care ar fi considerate semnificativ neconforme cu descrierea:

  • Culoare greșită
  • Dimensiune incorectă
  • Piese lipsă din articol și/sau accesorii care nu au fost detaliate în descrierea anunțului sau în fotografii
  • Loturi cu articole lipsă
  • Un articol deteriorat (pătat, rupt, stricat sau deteriorat în orice alt mod) fără să fi fost oferite detaliile aferente în descriere sau fotografii
  • Materiale principale diferite de cele menționate în anunț (dacă cel puțin unul este inexact)
  • Contrafăcut
  • Orice alt defect vizibil care nu a fost detaliat în anunț
  • Funcționalitatea nu corespunde descrierii (de exemplu, consola nu se conectează la televizor, accesoriul nu se asociază, dispozitivul nu se încarcă, butoanele sau ecranul tactil nu funcționează)

Ce nu este semnificativ neconform cu descrierea?

  • Articolele care nu îți plac sau care nu ți se potrivesc
  • Diferențe minore față de un articol care nu afectează utilizarea sau aspectul acestuia (ușoare diferențe de culoare din cauza luminii; în cazul articolelor cu mai multe materiale, diferențe între materialele suplimentare care nu sunt enumerate printre cele 3 principale din descriere etc.)

Am primit un articol semnificativ neconform cu descrierea

Dacă ai achiziționat un articol folosind butonul „Cumpără acum” și crezi că este semnificativ neconform cu descrierea, poți suspenda comanda și poți trimite o cerere de rambursare (conform Protecției cumpărătorului  și Politicii noastre de rambursare.

1. Oferă dovezi

  1. Apasă Am o problemă în ecranul de conversație cu vânzătorul (în termen de 2 zile de la notificarea de către Outletcopii.ro cu privire la livrarea articolului) și urmează instrucțiunile
  2. Atașează fotografii ale articolului și explică problema vânzătorului
  3. Apasă pe Trimite comerciantului pentru a trimite o cerere de rambursare

Odată ce trimiți o cerere de rambursare vânzătorului, comanda ta va fi suspendată pentru a-ți păstra banii în siguranță până când problema este rezolvată.

2. Discută cu vânzătorul — găsiți o soluție

Discută cu vânzătorul despre opțiunile de returnare și rambursare. Vânzătorul poate:

  • Să-ți efectueze o rambursare fără a cere returnarea articolului, sau
  • Să-ți ceară să returnezi articolul pentru a obține o rambursare.

Cumpărătorul acoperă, de obicei, costul expedierii returului. Cu toate acestea, poți discuta cu vânzătorul și acesta se poate oferi să plătească atunci când solicită un retur.

  • Dacă vânzătorul decide să plătească pentru returnarea articolului, vei putea folosi doar metoda de expediere integrată.
  • Dacă vânzătorul îți cere să plătești pentru retur, poți fie să utilizezi metoda de expediere integrată, fie să organizezi propria expediere urmărită pentru retur (metodă de expediere personalizată).

3. Returnează articolul pentru o rambursare

Dacă vânzătorul solicită un retur, apasă „Returnează comanda” pentru a verifica ce opțiuni ai. Poți fie:

  • Să folosești o opțiune de expediere integrată pe Outletcopii.ro pentru retur
  • Să aranjezi propriul retur cu urmărire și să plătești transportul separat

Dacă plătești pentru expedierea returului, costurile de expediere retur vor fi deduse automat din rambursarea ce ți se cuvine dacă utilizezi o opțiune integrată de expediere pentru retur.

Asigură-te că ceri vânzătorului datele sale de contact dacă transportatorul le solicită.

Dacă nu găsești un acord cu vânzătorul sau dacă nu comunică, ne poți contacta pentru a găsi o soluție.

Politică loturi

Cum functioneaza vanzarea

Politică loturi

Atunci când faci cumpărături pe Outlet, poți crea un lot de articole din garderoba unui vânzător standard.

Astfel vei putea economisi bani pentru costul livrării. De asemenea, unii vânzători oferă reducere în funcție de numărul de articole cumpărate — o șansă excelentă de a economisi și mai mult.

Cumpărarea unui lot

Începe pe pagina anunțului unui articol sau pe pagina de profil a vânzătorului (garderoba acestuia):

  1. Apasă Creează lot și adăugă articolele pe care dorești să le cumperi::
    • Articolele tale favorite de la acel vânzător vor fi afișate ca primele din listă.
    • În partea de jos a paginii, vei vedea prețul pentru toate articolele adăugate în lot. De asemenea, prețul se va actualiza pe măsură ce adaugi sau elimini articolele.
  2. După ce ai creat lotul, apasă Verifică lot și apoi selectează una dintre următoarele opțiuni:
    • Cumpără lot: finalizează cumpărăturile apăsând butonul Cumpără acum.
  3. După ce apeși butonul Verifică lot, vei vedea prețul total al comenzii tale, care include prețul lotului, Taxa de protecție pentru cumpărător și costul livrării afișat separat.

După achiziționarea lotului, fiecare articol este marcat individual, ca „vândut”. Astfel aceste articole nu vor mai fi disponibile pentru alți membrii.

Obținerea unei rambursări pentru un lot

Putem ajuta la facilitarea retururilor pentru articole care sunt  semnificativ neconforme cu descrierea.

Dacă ai cumpărat un lot de la un vânzător standard utilizând butonul Cumpără acum, iar unul sau mai multe articole din lot par să fie semnificativ neconforme cu descrierea, poți solicita să le returnezi.

Dacă toate articolele dintr-un lot sunt semnificativ neconforme cu descrierea, va trebui să returnezi întreaga comandă. Dacă doar o parte a lotului este semnificativ neconform cu descrierea, va trebui să returnezi doar articolele pe care le-ai raportat (cu excepția cazului în care sunt confirmate ca fiind contrafăcute). Toate articolele trebuie să fie în starea lor originală.

Informații utile

  • În cazul în care lotul tău include un articol cu livrare personalizată sau fără a fi specificată metoda de livrare, vei fi nevoit(ă) să aștepți ca vânzătorul să confirme dimensiunea coletului pentru acest lot, înainte să poți finaliza achiziția.

Comanda a fost anulată. Ce s-a întâmplat?

Cum functioneaza vanzarea

Comanda a fost anulată. Ce s-a întâmplat?

Comenzile pot fi anulate din următoarele motive:

Inactivitatea vânzătorului sau lipsa de informații

O comandă va fi anulată automat dacă:

  • Vânzătorul nu reușește să descarce eticheta de expediere la timp (4 zile lucrătoare).
  • Vânzătorul nu trimite un articol la timp (5 zile lucrătoare).
  • Vânzătorul trimite un articol folosind o metodă de expediere diferită de cea pe care a ales-o cumpărătorul.
  • Vânzătorul nu reușește să apese butonul Articol trimis când folosește expedierea personalizată sau butonul Ne-am întâlnit când folosește metoda fără livrare.

Notă

Este posibil ca anularea automată să nu aibă loc imediat după termenele limită ratate. Dacă vânzătorul trimite comanda după termenul limită, dar înainte de anularea automată, vom cere cumpărătorului să refuze coletul, astfel încât acesta să fie returnat vânzătorului.

După anularea comenzii, cumpărătorul va primi o rambursare. Timpul de procesare a rambursării depinde de metoda de plată a cumpărătorului.

Dacă anularea automată nu are loc imediat după termenul limită, atât vânzătorul, cât și cumpărătorul pot anula comanda manual. Ulterior, vânzătorul poate republica articolul.

 

Accidente de transport sau probleme cu coletul

Putem anula comanda dacă:

  • Articolul a fost deteriorat în timpul transportului.
  • Articolul s-a pierdut sau a fost returnat vânzătorului.
  • Articolul a fost semnificativ neconform cu descrierea din anunțul vânzătorului.

Pentru cazurile menționate mai sus, cumpărătorul trebuie să apese Am o problemă — în acest caz vom pune tranzacția în așteptare și vom investiga reclamația.

De ce a fost ascuns sau șters anunțul tău

Cum functioneaza vanzarea

De ce a fost ascuns sau șters anunțul tău

Reguli pentru catalog ajută ca Outletcopii.ro să fie un loc sigur și echitabil pentru a cumpăra și a vinde. Așadar, dacă un anunț contravine acestor reguli, va trebui să îl ascundem sau să îl eliminăm.

Anunțuri ascunse

Îți vom ascunde anunțul dacă:

  • Articolul nu este în conformitate cu  Reguli pentru catalog
  • Nu ai furnizat dovada de autenticitate  necesară pentru articolul tău
  • Nu ai furnizat dovada că articolul tău este fabricat din blană reală
  • Nu ai furnizat dovada că articolul tău este plasat legal pe piața EEA/Marea Britanie, de ex.:
    • Etichete de ambalare, indicând importatorul/reprezentantul autorizat cu sediul în SEE/Marea Britanie.
    • O imagine a mărcii CE/UKCA (aceasta ar putea fi urmată de un număr de organism notificat care ia parte la procedura de evaluare a conformității produsului).
    • Etichete atașate articolului sau manualelor articolului (trebuie să fie și în engleză).
  • Prețul, starea, mărimea sau hashtag-urile articolului sunt inexacte, neclare sau intenționat înșelătoare. De exemplu:
    • Articolul nu corespunde cu descrierea anunțului
    • Mai multe branduri (și fără legătură) sunt menționate într-un singur anunț
    • Anunțul a fost încărcat în scopul licitării
    • Sunt utilizate hashtag-uri fără legătură sau excesive
    • Articolul nu este disponibil sau a fost deja vândut
  • Descrierea anunțului promovează o altă piață
  • Anunțul este în categoria incorectă
  • Fotografiile din anunț nu sunt de bună calitate
  • Anunțul conține mai multe articole, dar vinzi doar unul dintre ele sau le vinzi pe toate separat.

După ce adaugi fotografiile necesare sau actualizezi anunțul după cum este necesar, anunțul tău ascuns va deveni din nou.

Anunțuri șterse

Trebuie să ștergem un anunț dacă acesta contravine prevederilor noastre din Reguli pentru catalog sau dacă articolul este interzis de orice lege, regulă sau reglementare aplicabilă. De exemplu:

  • Articolul este contrafăcut
  • Fotografiile sunt realizate de pe un alt site, inclusiv fotografii generice
  • Fotografiile conțin elemente de nuditate sau poziții și gesturi provocatoare
  • Articolul încalcă drepturile de autor sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală (PI)
  • Articolul necesită o etichetă de clasificare în funcție de vârstă, dar lipsește
  • Articolul conține un produs de origine animală, cum ar fi blană, piele de reptilă, scoică sau fildeș (cu toate acestea, sunt permise pielea și diverse tipuri de fibre animale – cum ar fi blana de oaie sau de miel, merinos, cașmir, alpaca și mohair.)
  • Articolul este un animal de companie viu sau o plantă
  • Articolul este un consumabil, de ex. mâncăruri sau băuturi
  • Articolul a fost considerat plasat ilegal pe piața SEE/Marea Britanie
  • Articolul este încărcat în scopul revânzării comerciale
  • Articolul este încărcat ca o cerere pentru articol, nu articolul în sine
  • Articolul este postat de mai multe ori și este un duplicat
  • Articolul a fost ascuns de mai multe ori din același motiv
  • Articolul este folosit, ca de exemplu produse de îngrijire personală sau produse cosmetice (de casă)
  • Articolul este un produs veterinar sau medical
  • Articolul este tutun sau produs de vaping, cum ar fi țigări, trabucuri, pipe, țigări electronice, vape și accesoriile acestora
  • Articolul este un produs retras (care a fost retras din motive de siguranță sau alte probleme de neconformitate de către producători sau autorități publice din UE sau la nivel național)
  • Articolul este un produs cosmetic, parfum, accesoriu cosmetic sau instrument de înfrumusețare care a fost deschis/utilizat sau care nu se află în ambalajul original sigilat (această restricție se aplică produselor pentru machiaj, cremelor, loțiunilor, parfumurilor, produselor de îngrijire a părului, periilor, bureților și alte instrumente de înfrumusețare)
  • Articolul este un produs cosmetic, medical sau de îngrijire electronic destinat utilizării pe animale
  • Articolul este lenjerie de corp, lenjerie de pat sau prosoape fără etichete afișate explicit și/sau ambalaj original (astfel, vor fi considerate ca fiind utilizate)
  • Articolul este provocator din punct de vedere sexual, cum ar fi echipament fetiș sau conținut care promovează servicii sexuale (de exemplu, videoclipuri, fotografii sau alt conținut sexual explicit)
  • Articolul este un dispozitiv jailbroken sau rooted modificat pentru a ocoli restricțiile de securitate ale producătorului
  • Articolul se încadrează în articolele interzise, cum ar fi anumite articole electronice, de divertisment, pentru casă sau echipamente specificate în Reguli pentru catalog.

Reține că această listă nu este completă, iar aceste exemple trebuie utilizate doar ca ghid. Consultă Reguli pentru catalog pentru mai multe informații.

 

Cum să contești decizia cu privire la eliminarea conținutului

Dacă crezi că a existat o neînțelegere cu privire la un anunț pe care a trebuit să-l ascundem sau să-l eliminăm, poți contesta decizia noastră de moderare.

Verifică mesajul Outletcopii.ro inbox cu decizia noastră oficială de moderare unde găsești link-ul pentru a face o contestație. În contestația ta, explică de ce crezi că decizia de moderare a fost incorectă și furnizează orice dovezi posibile. Acest lucru ne va ajuta să-ți evaluăm cazul.

Poți face o contestație în termen de 6 luni de la primirea notificării de decizie de moderare, iar o decizie poate fi contestată o singură dată.

Membrii și reporterii care nu sunt membri pot contesta decizia noastră de moderare și în alte moduri, prin:

  • Trimiterea unui litigiu unui organism certificat de soluționare extrajudiciară a litigiilor; sau
  • Aducerea unei acțiuni în fața instanțelor naționale în conformitate cu legile locale aplicabile.

Ai văzut că un alt membru încalcă regulile?

Poți raporta un membru dacă acesta vinde un articol interzis sau dacă anunțul acestuia contravine regulilor noastre – ajută mult la îmbunătățirea experienței celorlalți pe Outletcopii.ro. După ce examinăm raportul tău, te vom informa despre măsurile pe care am decis să le luăm.

Informații utile

  • Te vom anunța întotdeauna cu un mesaj în căsuța de e-mail Outletcopii.ro despre ce am șters sau ascuns anunțul tău.
  • Poți face oricând corecțiile necesare pentru a republica un anunț ascuns.
  • Nu vom avea de ales decât să îți suspendăm contul sau să-l blocăm dacă încalci în mod repetat Reguli pentru catalog.
  • Va trebui să îți blocăm contul dacă acționezi în mod repetat împotriva politicii noastre de autenticitate a articolelor.

Politica de rambursare

Cum functioneaza vanzarea

Politica de rambursare

Protecția cumpărătorului este adăugată la fiecare achiziție efectuată folosind butonul „Cumpără acum” (contra unei taxe). Protecția cumpărătorului include Politica noastră de rambursare, care îți permite să obții o rambursare dacă:

  1. Coletul tău nu ajunge niciodată
  2. Coletul tău a fost deteriorat în tranzit
  3. Articolul tău este semnificativ neconform cu descrierea (NCD)

Din păcate, Politica de rambursare nu acoperă articolele care nu îți sunt bune sau nu ți se potrivesc. Poți vorbi în continuare cu vânzătorul despre retur, dar este decizia acestuia dacă acceptă sau nu returul.

Pentru mai multe detalii, consultă Termenii și condițiile noastre.

Raportează problema în termen de 2 zile și solicită o rambursare

Când te anunțăm că ar fi trebuit să îți fie livrat coletul sau că acesta pare pierdut, trebuie să raportezi problema în termen de 2 zile pentru a solicita o rambursare:

  1. Apasă Am o problemă pe ecranul de conversație
  2. Parcurge pașii de pe pagină pentru a trimite solicitarea.

Această perioadă de 2 zile pentru a raporta o problemă se aplică pentru toate aspectele acoperite de Politica de rambursare descrisă mai sus.

Dacă nu raportezi problema în acest interval de timp (sau dacă apeși „Totul este în regulă”), vom finaliza comanda și vom trimite plata către vânzător. După ce ai raportat problema:

  • Comanda este suspendată temporar
  • Plata ta este păstrată în siguranță de către furnizorul nostru de servicii de plată până când se găsește o soluție

Am raportat o problemă – ce se întâmplă în continuare?

Coletul nu a ajuns

Coletul nu a ajuns În cazul în care coletul nu a ajuns și pare pierdut, trebuie să ne raportezi problema urmând pașii de mai sus. Dacă pierderea este confirmată, vom anula comanda și vei primi o rambursare completă. Poți apăsa oricând „Marchează ca primit” dacă ai primit articolul, dar starea de urmărire nu s-a actualizat. Important Dacă ai plătit pentru serviciul Verificare articol, iar coletul nu a sosit și pare că s-a pierdut (în tranzit sau la centrul nostru), vei primi o rambursare completă a întregii achiziții (toate serviciile și taxele de expediere). Află mai multe despre ce ar trebui să faci în cazul în care coletul tău nu a ajuns.

Coletul a fost deteriorat în tranzit

Coletul a fost deteriorat în tranzit
Îți recomandăm să refuzi un colet deteriorat, dacă poți. În cazul în care comanda a sosit, dar coletul a fost vizibil deteriorat, trebuie să ne raportezi problema urmând pașii de mai sus. După ce ai făcut acest lucru, te vom contacta pe tine și pe vânzător pentru mai multe informații despre daune. Notă Îți putem cere să ne trimiți mai multe dovezi într-un anumit termen. Dacă nu furnizezi toate dovezile la timp, nu vom putea investiga sau emite o rambursare. Dacă daunele sunt confirmate, vom anula comanda și vei primi o rambursare completă. Important De asemenea, ai dreptul la o rambursare, dacă ai plătit pentru Verificare articol, iar coletul este deteriorat în timpul transportului (sau la centrul nostru). În cazul în care vrei să returnezi coletul vânzătorului și acesta este deteriorat în timpul transportului, vei: primi o rambursare completă (cu excepția taxelor de expediere pentru retur) dacă returnezi un articol care pare semnificativ neconform cu descrierea; primi o rambursare completă (toate serviciile și taxele de expediere) dacă returnezi un articol care pare a fi neautentic.

Articolul este semnificativ neconform cu descrierea (NCD)

Considerăm că articolele sunt semnificativ neconforme cu descrierea dacă sunt neconforme cu descrierea sau cu fotografiile din anunț. În cazul în care comanda a sosit, dar neconform cu descrierea, trebuie să ne raportezi problema urmând pașii de mai sus. Vânzătorul îți poate: Efectua o rambursare fără a cere returnarea niciunuia dintre articolele raportate sau; Cere să returnezi articolele raportate pentru a obține o rambursare. Dacă ți se solicită o returnare, va trebui să trimiți articolele raportate înapoi în termen de 5 zile lucrătoare. În caz contrar, plata va fi transferată vânzătorului în cazul în care comanda nu este returnată. Notă Dacă toate articolele dintr-un lot sunt semnificativ neconforme cu descrierea, va trebui să returnezi întreaga comandă. Dacă doar o parte a lotului este semnificativ neconform cu descrierea, va trebui să returnezi doar articolele pe care le-ai raportat (cu excepția cazului în care sunt confirmate ca fiind contrafăcute). După ce trimiți înapoi articolele raportate, vei primi o rambursare atunci când vânzătorul primește returul și apasă pe „Totul este în regulă” (sau dacă perioada de confirmare a comenzii se termină automat). Rambursarea se compune din: Prețul oricăror articole returnate Taxa de protecție a cumpărătorului pentru orice articole returnate Taxa de expediere inițială pe care ai plătit-o pentru a primi comanda Taxa rambursată pentru Protecția cumpărătorului este calculată pe baza articolelor pe care le păstrezi și îți vom rambursa diferența. De asemenea, orice oferte, reduceri și vouchere utilizate în timpul achiziției sunt scăzute din rambursarea ta. Suma scăzută este proporțională cu prețul oricăror articole rambursate. Vom interveni pentru a te ajuta în situațiile în care vânzătorul: Contestă reclamația și consideră că articolul a fost descris corect. Vom revizui dacă articolul este sau nu semnificativ neconform cu descrierea, pe baza dovezilor furnizate de ambele părți. Dacă echipa noastră de asistență stabilește că articolul este descris în mod corespunzător, comanda va fi finalizată și vânzătorul va primi plata. În cazul în care echipa noastră de asistență stabilește că articolul este semnificativ neconform cu descrierea, vânzătorul are la dispoziție 2 zile pentru a solicita returul sau pentru a-ți acorda rambursarea. Raportează o problemă cu articolul returnat. Vom revizui dovezile și vom lua o decizie cu privire la rambursare. Nu răspunde în termen de 14 zile de la raportarea problemei. În cazul în care considerăm că articolul este descris în mod corespunzător, comanda va fi finalizată și vânzătorul va primi plata. În cazul în care considerăm că articolul este semnificativ neconform cu descrierea, vânzătorul are la dispoziție 2 zile pentru a solicita returul sau pentru a-ți trimite rambursarea. Dacă vânzătorul tot nu răspunde, comanda va fi anulată automat și vei primi o rambursare. Important Ai plătit pentru Verificare articol, iar articolul pare să fie semnificativ neconform cu descrierea? Dacă vânzătorul este de acord cu un retur, îți vom cere să trimiți articolul la centrul nostru de verificare, unde va trece prin verificare pentru a determina dacă este sau nu același articol cu cel trimis inițial. Vei primi o rambursare completă a întregii achiziții (toate serviciile și taxele de expediere, cu excepția taxelor de expediere pentru retur) odată ce returnăm coletul vânzătorului.

Se pare că este un obiect contrafăcut

Dacă ai îndoieli cu privire la autenticitatea unui articol, raportează-ne acest lucru utilizând pașii de mai sus. După ce ai suspendat comanda, vânzătorul are la dispoziție 48 de ore pentru a face propria dovadă despre articol, pentru a ne ajuta să stabilim autenticitatea acestuia. Poți oferi mai multe dovezi și în acest timp (în plus față de ceea ce ai furnizat înainte). Vom examina cu atenție toate informațiile și te vom anunța care este decizia noastră: Nu există niciun motiv să te îndoiești de autenticitatea articolului – comanda va fi finalizată și rambursarea nu va fi emisă. Nu este clar dacă articolul este autentic (caz ambiguu) – va trebui să returnezi articolul expeditorului pentru a obține o rambursare. Articolul nu pare a fi autentic – nu va trebui să returnezi articolul și te vom rambursa pentru acesta. Dacă falsul a făcut parte dintr-un lot, va trebui să returnezi toate articolele pe care le determinăm ca semnificativ neconforme cu descrierea pentru a obține o rambursare pentru acestea. Dacă informăm vânzătorul că articolul nu pare a fi autentic, acesta are la dispoziție 24 de ore pentru a ne contesta decizia și pentru a furniza o nouă dovadă a autenticității. Dacă furnizează dovezi noi în acest termen, le vom examina și apoi vom lua decizia noastră finală. Important Dacă ai plătit pentru Verificare articol și ai îndoieli cu privire la autenticitatea articolului, chiar și după ce experții noștri l-au verificat, este posibil să-ți cerem să returnezi articolul la centrul nostru pentru a doua verificare. Dacă articolul este verificat cu succes, ți-l vom returna și vom finaliza comanda. Dacă articolul nu trece cu succes de verificare, îl vom trimite vânzătorului și vei primi o rambursare completă a întregii achiziții (toate serviciile și taxele de expediere).

Informații utile

  • Poți vedea mai multe informații despre comenzile în curs și suspendate pe ecranul de conversație cu vânzătorul.
  • Dacă ai raportat o problemă, dar ai găsit deja o soluție fără ajutorul nostru, poți finaliza comanda și poți trimite plata către vânzător.
    • Apasă „Rezolvă această problemă” pentru a rezolva o problemă legată de un colet pierdut sau deteriorat.
    • Apasă „Anulează și păstrează comanda” pentru a rezolva o problemă legată de un articol semnificativ neconform cu descrierea.
  • Vei primi rambursarea în termen de 5 zile lucrătoare în același portofel electronic sau cont din care ai plătit inițial. Află mai multe despre primirea unei rambursări.

Returnarea unui articol

Cum functioneaza vanzarea

Returnarea unui articol

Când efectuezi o achiziție utilizând butonul „Cumpără acum”, ești acoperit de Protecția cumpărătorului și de Politica de rambursare.

Aceasta înseamnă că noi te putem ajuta să returnezi un articol pentru o rambursare dacă este în mod semnificativ neconform cu descrierea (SNAD). Dacă un articol nu ți se potrivește sau nu îți place, îl poți returna numai dacă vânzătorul este de acord să îți ramburseze contravaloarea acestuia (vezi „Returnarea unui articol din alte motive, mai jos pentru mai multe detalii).

Iată cum să soliciți o rambursare și să returnezi comanda în conformitate cu Protecția cumpărătorului și Politica de rambursare. Te rugăm nu uita că, în calitate de cumpărător, ar trebui să plătești întotdeauna costurile de transport pentru retur (dacă nu se convine altfel).

Apasă „Am o problemă” și trimite o cerere de rambursare

Important

Când te anunțăm că ar fi trebuit să fie livrat coletul, ai la dispoziție 2 zile pentru a raporta o problemă și a trimite o cerere de rambursare (conform prevederilor din Protecția cumpărătorului).

Dacă în acest timp nu raportezi nicio problemă (sau dacă apeși pe „Totul este în regulă”), vom finaliza comanda și vom elibera plata către vânzător.

1. Apasă „Am o problemă” pe ecranul de conversație cu vânzătorul în termen de 2 zile de la notificarea din partea outletcopii.ro, conform căreia articolul ar fi trebuit să fie livrat.

2. Trimite dovezi

Atașează fotografii ale articolului și explică problema vânzătorului. Aceasta poate include:

  • Articol cu ​​părțile deteriorate vizibile
  • Ambalajul articolului, pe părțile deteriorate
  • Piesele articolului care nu se potrivesc cu descrierea articolului

Când ai terminat, apasă Trimite comerciantului pentru a trimite o cerere de rambursare.

După ce trimiți o cerere de rambursare, comanda ta va fi suspendată pentru a-ți păstra banii în siguranță până când problema este rezolvată.

3. Discută cu vânzătorul — găsiți o soluție

Discută cu vânzătorul despre opțiunile de returnare și rambursare. Vânzătorul poate:

  • Să-ți elibereze o rambursare fără a solicita returnarea articolului, sau
  • Să-ți ceară să returnezi articolul pentru a obține o rambursare.

Returnează articolul pentru o rambursare

Dacă vânzătorul solicită retur, apasă pe „Returnează comanda” pentru a verifica opțiunile.

Poți fie:

  • Să folosești o opțiune de expediere integrată pe outletcopii.ro.pentru retur
    • Să selectezi un transportator pentru retur și să obții o etichetă sau un cod de expediere generat de outletcopii.ro.
  • Să aranjezi propriul retur cu urmărire și să plătești transportul separat
    • Să folosești un transportator cu urmărirea expedierii și să comunici următoarele informații vânzătorului:
      • Un număr valabil de urmărire a coletului
      • O fotografie a articolului în ambalaj
      • O fotografie a etichetei de expediere (cu număr de urmărire vizibil și atât numele și adresele expeditorului, cât și ale destinatarului)
    • Cumpărătorul acoperă, de obicei, costul expedierii returului. Cu toate acestea, poți discuta cu vânzătorul și acesta poate oferi achitarea pentru retur atunci când solicită returnarea .
    • Solicită vânzătorului datele de contact dacă transportatorul le solicită. Și noi te putem ajuta în cazul în care vânzătorul nu comunică cu tine.

După ce ai confirmat opțiunea de returnare, trebuie să continui cu returnarea — nu îți poți schimba selecția sau anula cererea de rambursare.

Dacă o opțiune de expediere integrată nu este disponibilă pentru returnare, va trebui să îți aranjezi propria expediere.

Ambalează returul

Ambalează bine coletul astfel încât să se întoarcă în siguranță. Asigură-te că returnezi totul în aceeași stare în care l-ai primit (adică nu trebuie să îl speli sau să îl folosești). Include tot conținutul coletului original (de exemplu, chitanțe, etichete, pungi de praf).

Limită de timp pentru returnarea unei comenzi

Odată ce vânzătorul solicită returnarea, vei avea la dispoziție 5 zile calendaristice pentru a trimite coletul. Dacă nu o trimiți la timp, cererea de rambursare va fi închisă, iar plata ta va fi eliberată vânzătorului.

Loturi

sunt semnificativ neconforme cu descrierea, va trebui să returnezi întreaga comandă. Dacă doar o parte a lotului este semnificativ neconform cu descrierea, va trebui să returnezi doar articolele pe care le-ai raportat (cu excepția cazului în care sunt confirmate ca fiind contrafăcute).

Dispozitive electronice

Dacă ai utilizat dispozitivul, asigură-te că ștergi toate datele personale și te deconectezi de la conturile personale (cum ar fi conturile Samsung, Google sau Apple). Verifică dacă există o opțiune de „revenire la setările din fabrică” pentru a readuce dispozitivul la starea sa inițială. Află cum să pregătești articolele electronice pentru expediere.

Obține rambursarea

Când vânzătorul primește coletul, acesta va avea la dispoziție 2 zile pentru a confirma dacă totul este în regulă cu articolul. După ce apăsă „Totul este în regulă” (sau termenul limită de 2 zile se încheie), vei primi o rambursare.

Rambursarea se compune din:

  • Prețul oricăror articole returnate
  • Taxa de protecție a cumpărătorului pentru orice articole returnate
  • Taxa de expediere inițială pe care ai plătit-o pentru a primi comanda

Taxa rambursată de Protecție a cumpărătorului este calculată pe baza articolelor pe care le păstrezi și îți vom rambursa diferența.

De asemenea, orice oferte, reduceri și vouchere utilizate în timpul achiziției sunt deduse din rambursare. Suma scăzută este proporțională cu prețul oricăror articole rambursate.

Dacă ai cumpărat un articol cu ​​serviciul de verificare a articolelor, ai dreptul la o rambursare conform Politicii noastre de rambursare.

Returnarea unui articol din alte motive

Dacă dorești să returnezi un articol și să obții o rambursare> deoarece nu se ți potrivește sau nu îți place, va trebui să discuți acest lucru cu vânzătorul. Este alegerea vânzătorului dacă acceptă sau nu retururi.

Returnează comanda până la data de

Dacă vânzătorul este de acord cu returnarea, poți utiliza orice opțiune de livrare disponibilă pentru a-l trimite înapoi. Îți recomandăm să utilizezi o opțiune de livrare integrată . Solicită vânzătorului datele de contact, dacă transportatorul le solicită.

Ar trebui să achiți orice costuri de transport aplicabile (dacă nu s-a convenit altfel).

Ambalează returul

Ambalează bine coletul astfel încât să se întoarcă în siguranță. Asigură-te că returnezi totul în aceeași stare în care l-ai primit (adică nu trebuie să îl speli sau să îl folosești). Include tot conținutul coletului original (de exemplu, chitanțe, etichete, pungi de praf).

Limită de timp pentru returnarea unei comenzi

După ce vânzătorul furnizează adresa de retur și detaliile de contact, vei avea la dispoziție 5zile calendaristice pentru a trimite coletul.

Anularea unei comenzi

Anularea unei comenzi

O comandă poate fi anulată (de către cumpărător sau vânzător) numai dacă un articol nu a fost încă expediat.

Pentru a anula o comandă:
  1. Deschide ecranul de conversație cu celălalt membru
  2. Apasă simbolul ⓘ în colțul din dreapta sus
  3. Alege Anulare comandă și selectează un motiv din listă sau alege Altul și oferă mai multe detaliii

Vânzătorul ar putea fi nevoit să confirme anularea dacă a trimis deja comanda, dar informațiile de urmărire nu s-au actualizat încă. Dacă nu confirmă anularea, așteaptă până când comanda este anulată automat.

Notă
  • Dacă anulezi o comandă manual, este posibil să primești o evaluare negativă automată. Pentru a evita evaluarea negativă automată, informează pe celălalt membru înainte de a anula comanda și ajungeți la un acord comun. Apoi, acesta va putea edita sau șterge evaluarea.
  • În plus, poți aștepta până când comanda este anulată automat în loc să o anulezi singur.

Informații utile

  • După ce o comandă este anulată, articol revine automat in garderoba.

Metode de plata

Metode de plată

După ce apeși butonul Cumpără acum, vei putea alege metoda de plată pentru comanda ta. Metodele de plată disponibile pe outletcopii sunt:

Carduri de credit/debit valabile

Acceptăm principalele carduri de credit și de debit. Cardurile preplătite (PCS) și cardurile electronice sunt de asemenea acceptate.

Apple Pay

Dacă ai Apple Pay configurat pe dispozitivul iOS, îl poți folosi pentru a plăti pe outletcopii.

Confirmă plata cu Touch ID fără a părăsi ecranul de finalizare a comenzii. Rețineți că poate fi utilizată o altă metodă de verificare (cum ar fi Face ID sau o parolă), în funcție de dispozitivul tău.

Google Pay

Dacă Google Pay este instalat pe dispozitivul tău Android, îl poți utiliza pentru a plăti comanda outletcopii.

Accesează-ți Soldul outletcopii

Reține că Protecția Cumpărătorului se aplică tuturor plăților efectuate folosind Cumpără acum buton. Dacă cumperi în afara OutletCopii, nu te vom putea ajuta dacă apare o problemă.

Informații utile:
  • Nu toate metodele de plată menționate mai sus pot fi disponibile pentru fiecare membru.
  • Este posibil ca o sumă mică să fie debitată de pe cardul tău bancar pentru a asigura valabilitatea acestuia. Această taxă va fi rambursată imediat.